#1 2009-06-15 15:28:53

Korthi

Bóg

Zarejestrowany: 2009-06-03
Posty: 8
Punktów :   

Mechanika

Korthi napisał:

---=BUDOWA POSTACI=---


Wzór karty postaci znajdziecie Tutaj
Krótkie wyjaśnienie
Pogrubienie: Maksymalna wartość
Kursywa: maksymalna wartość jest zależna od cech (pogrubionych)
zwykły: maksymalna wartość jest zależna od tego co jest kursywą

Na początku wszyscy startują na równym poziomie...
Pytasz ile masz na początku do rozdania pkt?
25
Nie możecie mieć żadnej wartości na 0!!

Korthi napisał:

---=Obliczenia=---


ilość HP?
obliczamy z kondycji i Budowy Ciała (Kon x B.C.= HP)
ilość MP?
obliczamy z Woli i Wytrzymałości (Wol x Wytrz = MP)
ilość obrażeń zadawanych cielesnych obliczamy z Siłly i Budowy Ciała (Sił x B.C. = obr. ciała +broń)
ilość obrażeń zadawanych duchowo obliczamy z Siły ducha i Woli (Sił D. x Wola = obr ducha+czar)

Korthi napisał:

---=SYSTEM WALK=---



Więc tak:
Gdy walka się zaczyna powinieneś wiedzieć iż walki są turowe. Jedna tura jest zbudowana z segnentów które są zależne od twojej szybkości.
Taki mały przykład: Budowa Ciała, wiadomo że daje między innymi duże obrażenia jeśli zapomnimy o tym atrybucie pakując same pkt w szybkość to mimo, że mamy bardzo szybką postać nic nie zrobi przeciwnikowi o dużej Budowie Ciała i vice versa. Postaci o dużej szybkości łatwiej jest unikać ciosy przeciwników ale o tym później.

Wracając do ogólnych informacji...
1 Tura zbudowana jest z x segnentów w zależności jaką posiada się szybkość podstawowo ma się 3 segmenty na turę.
Pytasz w jaki sposób możesz je wykożystać, tak? Już mówię sprawa wygląda tak:
Masz te 3 segmenty i akurat jest Twoja tura, a Twój przeciwnik jest oddalony o 5 metrów to, żeby go zatakować kontaktowo(broń biała vs broń biała "N") to musisz oddać jeden segment aby móc przybliżyć się do przeciwnika. Teraz gdy już jesteśmy przy przeciwniku to możemy oddać te 2 segmenty atakując go "N" atakiem (N oznacza Normal).

F-Fast jest to atak który wymaga jeden segment. Minus tego ataku jest taki że jest on mało dokładny i słaby przez co zadaje bardzo mało obrażeń (-50% demg). Plus to taki że jest najszybszy.
N-Normal jest to atak który wymaga dwóch segmentów. Normalny atak żadnych plusów ani minusów.
H-Hard jest to atak który wymaga trzech segmentów. Minusem tego ataku jest to że jest bardzo powolny. Plusem tego ataku jest natomiast to że jest bardzo przemyślany, zadaje dużo więcej obrażeń(+50%)... Dodając jeszcze jeden segment obrażenia są jeszcze większe (+40%)...

Krótki przykład:
Bot1 vs Bot2
Są oddaleni od siebie o 5 metrów
Bot1 >biegnie< w stronę przeciwnka atakuję go 2 szybkimi atakami (bieg=1 segment/atak f=1 segment atak/f=1 segment)
Bot2 >czar< "wybicie" i paruję n (odskok=1 segment/parowanie n=2 segmenty)
Podsumowując Bot2 dostał z jednego sztyleta, ale przy tym wybił broń przeciwnikowi.

Zamrażanie Segmentów...
Jest to dosyć przydatna rzecz ponieważ:
Gdy zamrozimy 1 pkt (kosztem 1/2 tury zaokrąglając w górę) możemy go doliczyć do następnej tury.
Np:
Bot1 vs Bot2
Są oddaleni od siebie o 5 metrów
Bot1 >biegnie< w stronę przeciwnka atakuję go 2 szybkimi atakami (bieg=1 segment/atak f=1 segment/atak f=1 segment)
Bot2 >czar< "wybicie" i paruję n (odskok=1 segment/parowanie n=2 segmenty)
Bot1 >odskakuje< do tyłu [zamraża 2 w 1] (odskok=1 segment/zamrożenie=1 segment)
Bot2 >Podbiega< i atakuję normalnym atakiem w przeciwnika (bieg=1 segment/ atak n=2 segmenty)
Bot1 >Unik< (unik 4 segmenty) {liczba potrzebnych segmentów na unik jest taka: wykorzystane segmenty przez nieprzyjaciela mnożą się przez 2}

System walk będzie rozbudowany...

Ostatnio edytowany przez Korthi (2009-06-20 13:21:54)


--------------------------------------------------------------------------------------------
http://img229.imageshack.us/img229/8288/kartapostacin.png

http://img229.imageshack.us/img229/9117/53596792.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gothic-fani.pun.pl www.revoltamu.pun.pl www.sticklife10.pun.pl www.uopr.pun.pl www.extreamsquad.pun.pl